keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Avokado hiusnaamio

Tänään vihdoin päätin hankkiutua eroon siitä avokadosta, joka on lojunut tuolla kaapin pohjalla. Syömällä en siitä tähän hätään saanut tuhottua, joten etin itselleni ohjeen hiusnaamiolle.

Naamioon tuli yksi avokado ja yksi kananmuna.


Murskataan avokado ja sekotetaan kananmuna joukkoon. Ohjeessa käskettiin käyttää blenderiä, mutta olin laiska ja tilsin ja sekoitin ton käsin. Tuloksena melko paakkuinen naamio.
 
 


Naamion levitin kosteisiin hiuksiin ja annoin sen olla ehkä 30 minuuttia. Ohjeessa luki 30-60 minuuttia. Sitten huuhtelin ja perin hiukset normaalisti.

No tekikö naamio hiuksista pehmeät? No olen juuri värjänny hiukset eli ne oli muutenkin melko kareat ja pörröiset kun ne kuivui. Suurta "WOW!" fiilistä ei tullut, mutta päänahka tuntuu vähän paremmalta. Mulla on tosi kuiva hiuspohja ja todella karheat ja kuivat hiukset. Ohjeessa naamion vaikutusta verrattiin sadevedellä pesemiseen ja omalla kokemuksella, kun mä pesen hiukset järvi- tai sadevedellä lopputulos on super takkuiset ja nihkeät hiukset. Kyllä naamio teki hiuksista ainakin huuhtelu vaiheessa tosi nihkeät ja no ei mitenkään käsiteltävät ennen kun pesi shampoolla eli kai se sitten pitää paikkansa. Kun mun hiukset on kuivunut sadevesipesun jälkeen, ne on kun menninkäisen tukka. Super karhea ja pörröinen. Joudun siis suoristamaan hiukset jälleen suihkun jälkeen.

Juuri tommoset mun hiukset on. Pitää joskus ottaa kuva niin näätte.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti