tiistai 22. huhtikuuta 2014

Pitkä lenkki ja kone ongelma

Tuli sitten tossa sunnuntaina tehtyä semmonen kevyt 30km lenkki. Käytiin Paten vanhempien siirtolapuutarhamökillä jonne on matkaa se noin 15km suunta. Meno matkan mä pyöräilin ja Pate meni rulliksilla ja tulo matkasta 10km minä luistelin ja Pate pyöräili. Matka tössäs siihen, kun mun jalkoihin varmaankin 3 tai 4 numeroa liian isot Paten rullikset alkoi painamaan nilkoista. Rullaluistimet on siis koko 43 tai 44 ja mun oma jalka on 40-41. Luistimet on siis tosi väljät jalkateristä ja mun piti kiristää ne tosi tiukalle, että ne tuki edes jotenkin nilkaa.

Perillä meijän tuli heitettyä talviturkki vantaanjoessa, joka on ihan mökin vieressä. Vesi oli tosi kylmä, mutta olishan se tosi romanttista käpertyy sen jälkeen Paten viekkuun lämmittelemään. Tosiaan mökissä oli vaan lämpöpatteri, joka laitettiin päälle vasta uimisen jälkeen, eikä meillä mitään uikkareita mukana ollut. Alusvaatteet päällä vaan uimaan ja sit tutisemaan pyyhe päällä patterin viereen. Suloista.

Mulla on ilmenny vähän ongelmia mun koneen kanssa. Se ei meinaa aina suostua yhteistyöhön mun kanssa. Tänään se on temppuillut oikeen kunnolla. Pelkään vaan, että se hajoo, eikä mulla todellakaan oo varaa ostaa uutta just nyt. Asunto asioissa ei tällä hetkellä mitään erityistä kuulumista. Palaan siihen kunhan jotain tapahtuu.

Kohta lähen polkemaan Myyrmanniin kauppaan ja illalla ei kai mitään erikoista. Tällänen postaus tällä kertaa. Jos musta ei kuulu niin todennäkösesti mun kone on haljonnut ja mun elämältä on kadonnut sen kautta pohja :( No ei vaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti