keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Kuontoilua kuntoilua.

Mun piti tehdä video mun kuntoilun alotuksesta, mutta se vähän jäi. Ajattelin kuitenkin, että voisin laittaa tänne vähän infoa ja tehdä tommosen välilehden, mihin voisin laittaa vähän  mittoja ja tavoitteita. Tosiaan mulle on tässä kertyny taas vähän painoa. Sain sen viime kesäksi pois, mutta se tuli takaisin vastoinkäymisten ja laiskuuden avulla. Nyt kuitenkin olen uudelleen motivoinut itseäni alottamaan liikkumisen ja terveellisemmän elämän.

Ongelmat :

- Epäterveelliset ruuat
- Herkut
- Vähäinen liikunta
- Liian suuret annoskoot
- Laiskuus

Näistä jos ensi alkuun pääsisin niin olisin iloinen.

Tiedän, ettei teitä kaikkia kiinnosta tälläiset postaukset, mutta aijon kirjoitella muutakin.

Suurin syy siihen, etten tee videoita on se, että asun edelleen Paten vanhemmilla ja täällä on aina joku kotona. Seinät on paperia ja omaa rauhaa ei juurikaan ole. Se että rupeisin vielä höpöttämään kameralle.. Juu. Meillä on muutto kuitenkin tulossa ja lupaan ja vannon että uudessa kodissa rupeen tekemään taas videoita.

Mutta takaisin tähän elämän tapamuutokseen. Tavoitteena on siis kevyempi ja terveempi minä. Miten sen teen?

- Aloitan terveellisemmän ruokavalion ja syön vähemmän
- Yritän välttää herkkuja (toki pienet herkkuhetket on sallittuja)
- Aloitan maanantaina juoksuohjelma, jossa 11 viikossa nostetaan kuntoa niin, että pystyy juoksemaan 10km.

Näillä nyt ensi alkuun. Päivittelen tänne painoani tämän näköisellä systeemillä

 
Aloituspaino : 89,7kg
Nykyinen paino : 87,5kg
Viimeisin pudotus : -2,2kg
Kokonais pudotus : -2,2kg
 
 
 

2 kommenttia:

  1. Mua ainakin kiinnostaa näin itsekin laihduttaneena miten kuntoilu sujuu! :) Tsemppiä projektiin.

    VastaaPoista