keskiviikko 14. toukokuuta 2014

Vastoinkäymisiä

Työtön, rahaton ja melkeen koditon. Jos sen tiivistää noin, se kuullostaa tosi pahalta. Puretaampa vähän tän hetkistä tilannetta.

Työtön :
Siitä ei kai tarvitse sanoa mitään erikoista. Töitä ei ole. Olen päässyt erään vuokrafirman listoille, mutta sopivaa työtä ei ole vielä löytynyt. Mulla on työturvllisuuskoulutus huomenna ja lauantaina mulla on työhaastattelu erääseen kauppaan. Toivottavasti  näiden avulla pääsisin taas kiinni noihin tienesteihin.

Rahaton :
Mulla ei oo yhtään rahaa. En saa kelalta mitään tukia erinäisistä syistä. Olen väliin putoaja kelan tuissa. Mun piti mennä sossuun hakemaan tukia, mutta se onkin sitten ihan toinen tarina.

Melkeen koditon :
Mulla ei alku kuusta ollut varaa maksaa vuokraa tänne vantaalle, joten muutin hetkeksi Lahteen äitin luokse. Ei hyvä, koska meijän välit on vieläkin niin ja näin. Nyt sain kerättyä vuokran kasaan ja muutin takasin tänne.

Semmoinen pieni vuodatus tällä kertaa. Juoksutreenit on tässä vähän jääny, mutta painoa on kuitenkin lähtenyt suuret 200g. Jee jee.

Kuitenkin uskon, että kaikki kuitenkin järjestyy ja loppuun vielä kaikille pirisystä Villa.




 

 
 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti