perjantai 4. tammikuuta 2013

Uusi ulkoasu ja uusi yritys

Tää mun bloggaaminen on vähän jäänyt ja osittain se johtuu loman tuomasta laiskuudesta ja osittain siitä, että jutut on lopussa. Niin ja on siinä vielä sekin, että tällä uudella koneella pystyy lataamaan videot parempilaatuisina youtubeen, mutta jo 10 minuutin videon lataaminen kestää useita tunteja. Voipi siis olla, että alan latailemaan videoita taas huonommalla laadulla, jolloin säästän aikaa ja videoita toivottavasti alkaa tulla useammin. No nythän niitä ei ole tullut ollenkaan.

Kyllä myönnän olen laiska ja aikaan saamaton, mutta nyt olen akanut saada taas uutta puhtia ja olen jopa onnistunut kirjoittamaan yhden A4:sen mun näyttö työtä varten, joka on muuten perjantaina. Ei en toki ole jättänyt viime tippaan.

Olne pitänyt blogia lähinnä paikkana johon työnnän hodokkaimpia hetkiä elämästäni. En kai koskaan ole tehnyt ihan normaalia "paiväkirja"- postausta, johon alunperin teinkin blogin. Nyt vasta tajuan, että nyt kun minulla on jo 95 lukijaa, ehkä olisi aika aloittaa blogin pitäminen. En sanoisi, että olisin aikaisemmin tehnyt niin. On ollut vaan esittelyä, "katsokaa millaista mun huoneessa on" liibalaaba... Kun nimenomaan pitäisi olla siitä asiaa, että mitä siinä esittelemässäni huoneessa tapahtuu ja millainen ihminen sielä OIKEASTI asuu. Sain tälläisen ajatuksen jo silloin vuonna nakki ja keppi, mutta en ymmärtänyt silloinkaan, että mun täytyy laittaa tänne sellaisia asioita mitä minä haluan ei sellaisa mitä muut toivoo tai oletan muiden toivovan. Toivon sydämmestäni, että tällä kertaa oikeasi osaa pitää tämän omana juttuna enkä muiden mielyttämis sivuna. Tottakai on kiva saada kommentteina asioita mitä en ehkä itse ole ymmärtänyt, että muut haluaisivat tietää. Blogissani alkaa (taas) uusi aika kausi:

Minä, Marilyn ja Maailma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti