maanantai 7. tammikuuta 2013

Tööt tööt... Autokuski tulossa (pian)

Tosiaan aloitin tänään autokoulun. Eipä mene kauaakaan kun meikä huristelee tukka hulmuten pitkin maanteitä. Tietysti jollain pinkilla BMW avoautolla. Ja Blobs.... Näin puhkesi unelma kupla. Ehkä kuitenkin ajan sen kortin ensiksi ja rupeen sitten miettimään autoa.


 Sain myös kesätöitä samaiselta labralta, jossa olen nytkin töissä. Kyllä asiat menee taas putkeen ja äsken sain sähköpostia mun opettajalta. Lähetin sille aikaisemmin päivällä sähköpostilla liiteen, jossa oli mun oppimistehtävä. Kysyin tarvitseeko lisätä mitään ja vastaus oli "Esimerkillinen suoritus ei tarvitse lisätä mitään, nähdään perjantaina :)" Niin mulla on perjantaina työelämän näyttö. Jännittää kauheesti.

Ja nyt teille lukijoille. Miksi ei tule kommentteja? Oliko blogin muutos liian radikaali? Vai eikö vain ole kommentoitavaa? Olisi kiva kun saisin palautetta, että kiinnostaako tämä blogi enään ketään.

2 kommenttia:

  1. olis kiva saada videota pitkästä aikaa :/

    VastaaPoista
  2. mua kiinostaa. Seuraan sua youtubeskin ja luen tuhat kertaa viikos tätä blogii enkä jaksa ikinä kommentoida mutta silti tykkään sun blogista sun blogi on kaikista parhain!!

    VastaaPoista