tiistai 17. tammikuuta 2012

New Hair (tulossa)

Olen ajattelut mennä parin viikon päästä kampaajalle ja leikata melko lyhyeks ja värjätä jollain kivalla vaaleella. Olin silloin vuonna nakki ja muusi suuri BB-Anniina fani ja Anniinan hius fani. Elikkäs ajattelin jotain tälläistä.
 
Toi vaalea on aika kiva, mutta ilman noita tummia. Ne on kyl tosi kivat, mut ehkä myöhemmin. 

Mitäs mieltä olette?? Mulla on aika vähän lukijoita, mutta ehkä saan jostain lisää. Ei lukijoiden määrä ole tärkeä, kunhan ne on laadukkaita ja oikeesti kiinostuneet mun teksteistä ja videoista. Kiitos kaikille, jotka käy edes vilkaisemassa. 

Muistakaa kommentoda ja laittaa rasteja, että olette lukeneet, niin tiedän että edes joku on ne lukenut. 

Kiitos tähän astisesta ja toivottavasti tykkäätte. 

P.S Kuvia olen aika huono ottamaan, kun ei ole oikeen kunnon kameraa, joten kuvat on netistä. Videon tein, mutta sabotage kävi taas ja mulla loppui patterit kamerasta. Olen ostanut uudet patterit, joten ehkä videotakin tulossa. 

3 kommenttia:

  1. itekkin olin joskus aikoinaan Annika-fani! (: Heh.
    Sillä on kyllä tosi kivat hiukset.

    ampiaisparvi.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Noi hiukset on kyllä hienot. :) Kokeile ton tumman tilalle vaikka punaruskeeta?

    http://napp0.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Käyn kattomassa teijän blogit Beea ja Nappo

    VastaaPoista