torstai 12. tammikuuta 2012

*Köh Köh*

Olen ollut kuumeessa koko viikon ja siksi kirjoittaminen ja kuvien ottelu ei ole oikeen kiinnostaunut. Ja mua risoo vieläkin se kamera kun se ei vaan toimi... Huoh. Mutta joo olin jo tilaamassa Nikon D3100, mutta ne oli loppunu anttilasta. No sitä odotellessa.



Oon ärsyttävän huono kirjottamaan tätä blogia, kun ei oo kunnon kameraa ja en saa videoita laitettuu. Mulle sais laittaa ehdotuksia millasia postauksia haluatte ja videon aiheita saa myös laittaa. Se laukku/kenkä postaus on aika vaikea toteuttaa, kosta puolet mun laukuista on asuntolassa ja puolet kotona. Jaa esittelyä asuntolasta voi olla että tulee jossain vaiheessa, kun saan kameran. Yritän tehdä videoita mun pokkarilla.
Kommentteja saa laittaa ja pitääkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti