keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Kotia kohti

Ajattelin kirjoitella, koska on tylsää ja niin. Olen menossa neljän bussilla kotiin asuntolasta ja mun pitäis koton tehdä sellanen koulu tehtävä missä määritetään huoneilman homepitoisuutta (jos se kulkee sillä nimellä.

Aloin viime viikonloppuna listaamaan mun dvd:tä paperille ja onistuin kirjoittamaan noin kolmas osan ja niitä on jo nyt yli 40. Pieni urakka vielä edessä. Kirjoitan niitä lähinnä siksi, koska Elokuvat on suuri osa mun elämää ja haluan jakaa sen teidän kanssa. Niin ja haluan samalla järjestää mun Dvd hyllyt, koska tila on uhkaavasti lopussa. Olen ajatellut ostaa ikeasta sellasen hyllyn. Toi on vaan turhan pieni. Pitää kattoa.


Voisin viikonloppuna taas tehdä kokkaus videon, jos vaan haluatte. Ideoita siitä mitä voisin tehä, saa laittaa. Mutta juu tällänen postaus tällä kertaa.

1 kommentti:

  1. Tekisit jonku esim. piirakan tai mufinsseja yms. (:

    T: anna-mun-olla-syypaa-sun-hymyyn.blogspot.com

    VastaaPoista