torstai 4. lokakuuta 2012

Otsikko

En keksinyt mitään otsikkoa joten niin. Tänään oli eka työpäivä, huh. Ei se ollutkaan niin niin kauheeta. En kyllä tänään tehnyt oikeen mitään kun tietysti mut täytyy perehdyttää työturvallisuuteen ja piti lukea iso pino papereita. No huomenna toivottavasti pääsen tekemään jotain.

Viikonloppuna meen Klaukkalan lähelle leirintä alueelle tutun synttäreille, ehkä postausta sieltä. Mulla oli tänään zumba, joten en ehtinyt tekemään videota vaikka niin ajattelin. Huomenna mulla on Sh´bam. Niin en tiedä tuleeko videota  siis huomennakaan ehkä.

Kävin tänään varaamassa ajan kampaajalle... Kuten varmaan moni on huomannutkin mun hiukset on edelleen vihreät, niin meen nyt vähän korjaamaan väriä sellaseks, että voin taas alkaa sanomaan, että tykkään mun hiuksista. Aina ne on ollut hyvät mut nyt EI! Olen yrittänyt tottua jo kohta puol vuotta mutta ei. Yööökkk. Mutta muutos siis tulossa. Tässä vielä vähän kuvia.



 
 

Loppukevennykseksi "keskeneräinen" tietyö :DDDD

2 kommenttia: