maanantai 2. heinäkuuta 2012

Hengissä ollaan

Ajattelin laittaa, että hengissä ollaan, mutta taas mun koneen takia ei tule postauksia. Iskän pitäis taas tyhjentää se, koska se toimii hetken ja sitten se jumittaa pahasti. Olen tosi tosi pahoillani taas. Sini tulee meille tänään, joten tehdään varmaan joku postaus mutta en tiedä milloin saan sen koneelle. Sitä odotellessä muistakaa laitella kysymyksiä tonne kysymys postaukseen, koska kysymyksiä on tullut vaan kolmelta ihmiseltä, joten sinne kaikki kysymään asioita. Minä kiitän  ja kumarran hetkeksi joten nähdään kun palailen joko pian tai pidmmän ajan päästä.

P.s Olen menossa viikonloppuna Summer up:iin, en sisään mutta sinne ulkopuolelle kuuntelemaan musiikkia Sinin ja Hannan kanssa. Onko kukaan muu menossa? Voitte siis tulla moikkaamaan mua siellä.


3 kommenttia:

  1. eksyin jotenki tänne sun blogiin ja aikani selailin täällä nii totesin että aika mielenkiintosta! :) sait musta uuden lukijan! :)

    VastaaPoista
  2. siisti blogi:3 ja tyksin muutenki, mut tuli täs mielee et jatkatteko videointia sinin kans siin toises blogis vai? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo jatketaan, mutta sini on tosi huono tekemään videoita niin se tässä vähän tökkii. Pitää saada sini tekemän videoita :)

      Poista