tiistai 15. marraskuuta 2011

Normipäivä

Käytiin eilen kaupoissa ja sieltä tarttui mukaan kaikenlaista. Muuten on ollutkin ihan normaalit maanantai ja tiistai. Koulua ja Lostia. Olisin ottanut päivänasu kuvia, mutta mun kamerassa on pattereiden luukku rikki ja se ei pysy itsestään kiinni, joten sitä ei voi laittaa pöydälle. Eikä melle olen asuntolassa sellaista peiliä, jolla saos kuvia. Asut on ollu aika perus farkut, toppi ja neule.

Ostin puhdistusemulsion ja kasvoveden. Molemmat ovat rainbown,
mutta tuoksu ja teho on ihan hyviä. Hintaa molemmilla 2,55e

Ihan perus vanutyynyjä. Näissä oli sellanen outo toinen puoli,
joka pitää lapun jotenkin paremmin kasassa. 1,25e

Herbinan hoitosuihke, kosteuttava.
Auttaa hiusten sähköisyyteen ja tuoksuu mansikalle.
n. 3e

Kivikorvakorut, Seppälä, 2e


Asuntola elämä on aika tylsää, joten pitää keksiä joitain aiheita mistä sais kiinnostavia postauksia.
Voisin tehdä jonkinlaisen kynsi postauksen. Kiitos vielä niille, jotka lukee tätä mun blogia ja odottelen jo malttamattomana lisää lukijoita.

1 kommentti:

  1. Kivan olonen blogi sulla! Mua jää vaan toi tausta häiritsemään, se on vähän liian levoton. Mutta teksti on sujuvaa, sitä on helppo lukea! :)
    Oon ite kans käyttänyt noita puhdistusaineita, ja on kyllä tosi hyviä :)

    VastaaPoista